Najwyższa jakość każdego dnia
autor: m.aksman informacje dodano: 2020-11-12 13:21:14
Rocznie w Polfarmex S.A. produkujemy 26 mln opakowań produktów form stałych (w postaci tabletek) oraz 2 mln opakowań produktów form płynnych (w postaci syropów). Obchodzony dzisiaj Światowy Dzień Jakości jest doskonałą okazją, aby przypomnieć, jak wielkie znaczenie jakość ma w przemyśle farmaceutycznym, który jak żaden inny jest oparty na szczególnym oraz głębokim rodzaju zaufania.
Portfolio leków Polfarmex S.A. zawiera ponad sto produktów w kilkunastu wariantach opakowaniowych. Dlatego, by mieć pewność, że każdy z naszych leków dostępnych na rynku jest skuteczny i bezpieczny dla pacjenta, działalność wytwórcza Polfarmex S.A. została oparta na Farmaceutycznym Systemie Jakości. Jest to system zarządzania jakością, który zapewnia, że wytwarzane produkty lecznicze są odpowiednie do ich przewidzianego zastosowania, oraz spełniają kryteria pozwolenia na dopuszczenie do obrotu. Farmaceutyczny System Jakości obejmuję Dobra Praktykę Wytwarzania (Good Manufacturing Practice - GMP) oraz Zarządzanie Ryzykiem Jakości.
Farmaceutyczny System Jakości w Polfarmex S.A jest skonstruowany tak, aby promować ciągłe doskonalenie i wdrażanie nowej wiedzy, w oparciu o zarządzanie ryzykiem. Jego skuteczność poddawana jest stałemu monitoringowi.
Nadzór nad jakością w Polfarmex S.A. zajmują się wykwalifikowani specjaliści z Działu Zapewnienia Jakości, Walidacji, Kontroli Jakości, Laboratorium Mikrobiologicznego oraz Osoby Wykwalifikowane. Tylko w ciągu jednego roku, aby spełnić rygorystyczne standardy wytycznych narodowych oraz aktów Komisji Europejskiej, pracownicy Zapewnienia Jakości dokonują przeglądu oraz aktualizacji ponad 9 tysięcy dokumentów, które stanowią zapis wszystkich procesów zachodzących w firmie.
Farmaceutyczny System Jakości wymaga udziału i współpracy personelu zatrudnionego na różnych szczeblach w naszej organizacji. Dlatego w Polfarmex S.A. szczególny nacisk kładziemy na promowanie świadomości wysokiej rangi realizowanych zadań przez każdego z naszych pracowników oraz ich bezpośredniego wpływu na końcową jakość naszych produktów.
Światowy Dzień Jakości został zainicjowany w 1989 roku przez trzy główne międzynarodowe organizacje do spraw jakości: Amerykańskie Stowarzyszenie do spraw Jakości, Europejską Organizację Jakości oraz Unię Japońskich Naukowców i Inżynierów. Jego celem jest podkreślenie znaczenia jakości i jej nieustającej kontroli.
AktualnościNajnowsze informacje
Archiwum
- Styczeń 2021
- Grudzień 2020
- Listopad 2020
- Październik 2020
- Wrzesień 2020
- Lipiec 2020
- Czerwiec 2020
- Kwiecień 2020
- Marzec 2020
- Grudzień 2019
- Listopad 2019
- Październik 2019
- Wrzesień 2019
- Sierpień 2019
- Lipiec 2019
- Czerwiec 2019
- Maj 2019
- Kwiecień 2019
- Luty 2019
- Styczeń 2019
- Listopad 2018
- Październik 2018
- Sierpień 2018
- Czerwiec 2018
- Maj 2018
- Kwiecień 2018
- Luty 2018
- Styczeń 2018
- Listopad 2017
- Październik 2017
- Wrzesień 2017
- Lipiec 2017
- Czerwiec 2017
- Kwiecień 2017
- Marzec 2017
- Luty 2017
- Listopad 2016
- Wrzesień 2016
- Sierpień 2016
- Czerwiec 2016
- Kwiecień 2016